luni, 11 martie 2013

„De DRAGOBETE, iubește oltenește!”

Proiect realizat de Consiliul Județean al Elevilor Vâlcea
WWW.EUROVALCEA.RO
Iubeste Olteneste   Cu ocazia zilei de Dragobete, 40 de CJE-işti vâlceni din 9 şcoli au mers la pârtia de la Obârşia Lotrului pentru a aduce un zâmbet pe buzele turiştilor şi pentru a se bucura puţin de iarnă. Consiliul Județean al Elevilor Vâlcea a arătat încă o dată în plus că ştie să facă oamenii fericiţi şi că lucrează bine împreună.
   „Am împărţit ghiocei, am făcut poze cu un cadru specific acestei sărbători, ne-am jucat şi de-a căsătoria, împărţind certificate cu valabilitate de 24 de ore tuturor doritorilor. Distracţia nu a lipsit însă, ne-am bucurat de ultimele zile de iarnă pe pârtie participând la activităţi şi jocuri pe care nu o să le uităm. Am întâlnit nişte oameni minunaţi şi ne-am cunoscut mai bine între noi, spre a deveni o echipă mai unită, deci mai bună şi mai puternică”, a declarat Președintele CJE Vâlcea, Teodor BLIDARU.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu