WWW.EUROVALCEA.RO

"Abordarea agresivă de vânzări funcţionează din ce în ce mai puţin: motto-ul american "Sell, sell, sell!" a avut anii săi de glorie, dar în prezent clienţii apreciază angajaţii care ştiu "să se pună în locul lor", înţelegând exact problemele cu care se confruntă publicul şi oferind soluţii care să arate că firmei pe care aceştia o reprezintă îi pasă de clienţii săi. Un angajat cu bune abilităţi de comunicare poate obţine păstrarea unui client chiar dacă acesta are o ofertă financiară mai bună de la competiţie; în condiţiile în care peste tot avem promoţii care "mușcă" din marjele de profit ale companiilor, a avea cât mai mulţi astfel de angajaţi specializaţi poate face o mare diferenţă în contul de profit şi pierdere al unei firme", a arătat Vladimir Sterescu, Country Manager al companiei CGS.
citeste TOT articolul - CLICK aici
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu