Paşi de parcurs pentru reînnoirea Certificatelor de semnătură electronică
WWW.EUROVALCEA.RO
DGFP Vâlcea reaminteşte că, după expirarea perioadei de valabilitate a certificatelor digitale (un an), acestea trebuie reînnoite. După obţinerea certificatului de semnătură electronică reînnoit de la unul dintre furnizorii autorizaţi, contribuabilii vor urma paşii de mai jos.
Paşi de parcurs:
1. Se descărcă formularul "Document de confirmare" de la adresa:
http://static.anaf.ro/static/10/Anaf/formulare/confirmare.pdf
2. Se completează datele de identificare ale titularului certificatului şi adresa de e-mail;
3. Se semnează şi se trimite prin e-mail la furnizorul de certificat documentul completat;
4. Furnizorul de certificate va aplica semnătura electronică şi va înapoia documentul confirmat;
5. Se accesează websiteul Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală (ANAF), la adresa www.anaf.ro, categoria Declaraţii electronice, modulul Reînnoire certificate calificate;
citeşte TOT articolul- CLICK aici
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu