miercuri, 29 mai 2013

Procedura reînnoirii Certificatelor digitale pentru semnătură electronică

Paşi de parcurs pentru reînnoirea Certificatelor de semnătură electronică WWW.EUROVALCEA.RO
   DGFP Vâlcea reaminteşte că, după expirarea perioadei de valabilitate a certificatelor digitale (un an), acestea trebuie reînnoite. După obţinerea certificatului de semnătură electronică reînnoit de la unul dintre furnizorii autorizaţi, contribuabilii vor urma paşii de mai jos.
Paşi de parcurs:
1. Se descărcă formularul "Document de confirmare" de  la adresa:
 http://static.anaf.ro/static/10/Anaf/formulare/confirmare.pdf
2. Se completează datele de identificare ale titularului certificatului şi adresa de e-mail;
3. Se semnează şi se trimite prin e-mail la furnizorul de certificat documentul completat;
4. Furnizorul de certificate va aplica semnătura electronică şi va înapoia documentul confirmat;
5. Se accesează websiteul Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală (ANAF), la adresa www.anaf.ro, categoria Declaraţii electronice, modulul Reînnoire certificate calificate;

citeşte TOT articolul- CLICK aici

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu